×

Titel

Text

Helaas niets gevonden

  • GRATIS VERZENDING BOVEN DE €50.-

  • LET OP: WIJ ZIJN VAN 6 T/M 20 AUGUSTUS GESLOTEN! 

Retouren

Indien je niet tevreden bent met een ontvangen product mag je het wettelijk binnen 14 dagen na ontvangst aan Ultimo Fashion retourneren. Wij waarderen het ontzettend als je rekening houdt met onze snel-wisselende collectie, door het zo snel mogelijk retour te sturen.

Bij je pakket heb je ook een retourformulier ontvangen. Vul deze volledig in! Alleen zo kunnen wij de retour goed en snel in behandeling nemen. Retourneren is mogelijk via de post of in onze winkel in Nieuwerkerk a/d IJssel. 

De retourzending dient aan de volgende punten te voldoen:

  • De bestelling dient in originele verpakking geretourneerd te worden;
  • Bijgevoegd de retourbon(ontvangen bij je bestelling) waarop is vermeld welke items je retour stuurt;
  • Het artikel dient compleet en in originele staat te zijn. Daarbij is het artikel voorzien van de originele labels;
  • Het artikel is niet beschadigd, gedragen en/of gewassen.

LET OP: Houd er rekening mee dat wij retourzendingen alleen in behandeling nemen als deze in originele staat en verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items kunnen worden geweigerd.

Retouradres

Ultimo Fashion

Dorpsstraat 11b

2912CA Nieuwerkerk a/d IJssel

De retourkosten zijn voor eigen rekening. Na het retourneren ontvang je een verzendbewijs. Bewaar deze goed, totdat jouw retour is verwerkt. Dit is namelijk jouw bewijs dat je de retourzending hebt verzonden.

Ruilen

Wil je het artikel ruilen? Dat kan! Stuur ons een mailtje of bel naar de winkel. Dan kijken wij samen met jou naar het perfecte item!

Wanneer ontvang je het geld van een retourzending?

Na ontvangst van de producten zullen wij je per email een bevestiging sturen. Hierna verwerken wij de  retourzending en betalen wij het bedrag terug. Binnen 5 werkdagen heb je het bedrag terug op je rekening. Dit geldt ook voor de retouren die worden teruggebracht in de winkel.

Heeft het ontvangen artikel een klacht?

Vervelend! Voordat jouw bestelde artikelen bij ons de deur uit gaan, controleren wij die op beschadigingen en onvolledigheid.

Indien er tóch een foutje is gemaakt, bijvoorbeeld een verkeerd geleverd artikel of mankement, Neem dan contact met ons op via info@ultimofashion.nl.

Dan lossen wij het samen op!